Sledujte informace z našeho webu
Mobilní aplikace školy ke stažení ZDE
Žáci pracovali ve skupinách, kde měl každý svou specifickou roli – organizátor, grafik, mluvčí, zapisovatel a vědec. Díky tomuto jasnému rozdělení povinností získali žáci možnost rozvíjet své silné stránky a zapojit se do formativního hodnocení.
Ve 4. třídě se skupiny zaměřily na svět hub. Kromě popisu a pojmenování různých druhů hub modelovali žáci vlastní houbové sošky z plastelíny a vytvořili tematické básničky a písničky, které vtipně shrnovaly zajímavosti ze světa mykologie. Páťáci zase objevovali tajemství hornin a minerálů – od jejich vzniku až po jejich využití.
Celý projekt byl nejen příležitostí naučit se nové věci o přírodě, ale také posílit schopnosti spolupráce a organizace. Na závěr se každá skupina podělila o své výsledky s ostatními, přičemž mluvčí každého týmu vystoupil a prezentoval společné dílo.